Sider

onsdag 2. mars 2011

Magiske øyeblikk

Har du ikke tidligere hatt sans for fotografisk kunst så bør du åpne øynene:
det er utrolig mange usedvanlig dyktige kunstnere der ute.
Ei jeg har lyst til å vise frem her, er kunstner av dimensjoner.
Hun har øye for det helt spesielle øyeblikket.
Hun venter på den perfekte bølgen, snubler over den rette steinen,
og ser det perfekte lyset.
Hun venter og venter, leter og leter. 
Jeg må med stor facinasjon si at jeg aldri kunne blitt så dyktig hvis man virkelig må være såååå tålmodig, for det er jeg så absolutt ikke.
 Hun er et stort kunstnerisk forbilde, som jeg også har hatt gleden av å bli litt kjent med privat.
Hun var min foreleser og veileder ved kunststudiet på HiV 2008- 20009.
Herdis Maria Siegert.
Se og nyt!

Venezia

Orkide

Gondolen, venezia

Lofoten

Lofoten

Lofoten
Alle fotografier av Herdis Maria Siegert

2 kommentarer:

  1. Wow! Nydelige bilder - så stemningsfulle.. Blir helt drømmende av å se på de :)

    SvarSlett
  2. ja hun er helt råå på stemning :-) hun tilbringer flere uker i et hus ved havet i lofoten hvert år uten kommunikasjon, og bare ser etter de rette øyeblikkene! Sjekk ut siden hennes: http://www.siegert.no/

    SvarSlett