Sider

onsdag 19. januar 2011

CARPE DIEM

Ja nå har jeg altså gjort det. Det jeg aldri trodde jeg skulle gjøre. Nei, dette hadde jeg ikke trodd jeg skulle gjøre. Men aldri si aldri er mitt nye motto, så why not :-) Spennende og forventningsfullt, er min umiddelbare følelse. Her skal jeg dele mine kreative og filosofiske, og noen gang ikke fullt så gjennomtenkte tanker (?) med noen andre enn min kjære mann...Det vil nok han sette pris på i det minste.
HUSK
gårsdagen
DRØM
om morgendagen
LEV
i dag
Her kommer mitt kunstneriske tullball, min kulinariske utfoldelse og alt det andre som rører seg rundt i mitt hode. Vil du verra med så heng på :-))

Porsgrunnelva i nydelig vintervær en bitende kald dag i desember 2010
                                                                 VAKKERT <3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar