Sider

fredag 15. april 2011

påskekos



Det er duket for en god påske på Østlandet. Selv om jeg liker det dårlig, og er ei fjellgeit når det gjelder denne tiden av året, så må jeg tilstå at det faktisk kan bli ganske bra å ha en "hjemmepåske".
Vi skal lage MASSE god mat, pynt, kaker m.m.
Vi skal male lekestue ferdig, rake hage, sove lenge, beise veranda OG skvise inn en tur til Lifjell <3 Så dette lover bra....
Husk at denne tiden handler om å ta vare på hverandre, være lojale, rause og gode.

" Det er det kjærligheten gjør med deg, Sebastian. Den får deg til å tro at du kan fly hvis du vifter med armene, eller at du kan puste under vann hvis du konsentrerer deg hardt nok" -Abuela Lola-
Barna har plukket og arrangert til mamma <3
"Sukk hjerte, men brist ikke"


Kjæresten har "plukket" til kona si <3...sukk,
ja det skjer ikke hver dag,
 så jeg suger det til meg med all min kraft <3

Et nytt spill er handlet inn til hele familiens glede.
skal oppdatere dere på dom når det er innkjørt ;-)

En deilig, god, opplevelsesrik
og smakfull PÅSKE ønskes dere alle. LEV NÅ!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar