Sider

mandag 28. mars 2011

" Dro på jentetur med kanarifugl i bur"

Heidi, Therese & Ann Kristin

Jeg svever på en rooooosa sky :-)
For i helgen var jeg på en fantastisk jentetur på Gaustadblikk, Rjukan i Telemark.
Det er balsam for sjelen og gir utrolig overskudd på tross av sene timer.
Det innebærer bøttevis med latter, ja faktisk slik at jeg ble støl i magen på søndag, 
mye god mat og drikke.
Deilige timer i solen, skarpslipte carvingski og nypusset humør, ingenting kan måle seg med det.

Det er virkelig noe eget ved kvinner på tur, man blir liksom ikke sur.
Vi kaster fra oss ansvar, morsoppgaver og trøtthet hjemme, og reiser avgårde yre av forventing om å sove lenge, spise godt, tre på kosedress og skravle slik som bare kvinner kan..
Alt dette ble innfridd på helgens tur.
Selv en aldri så liten sangstund ble det plass til (?) og vi synger IKKE i kor!

For å oppsummere helgen kan jeg sitere en av mine reisevenninner,
" JEG ER I KJEMPEFORM"......men dønn sliten, på en god måte ;-)
GRY

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar