Sider

torsdag 10. mars 2011

WOW!!!!

Jeg er så utrolig fascinert og ydmyk over det faktum at min lille blogg i dag er lest av 400 mennesker!!!!
Det er jo helt vilt :-))) Det er med litt skrekkblandet fryd jeg lar det synke inn over meg. Hva har jeg å dele som er verdt å lese? Jeg håper jeg kan dele mer etterhvert, men har forløpig ikke "tid" til å prioritere flere innlegg enn det som nå faller inn. For dette er faktisk tidkrevende. Men veldig GØY!

Så, med ny KitchenAid i hus, et godt NIKON og en duganes PC burde forutsetningene ligge til rette. Det gjenstår forløpig å ferdigstille et soverom slik at malesakene kan hentes frem igjen. For målet for siden min var jo at jeg skiulle ha en plass å presentere "art, food and life..." etter forspørsel fra min svenske venn Jennie.

Jeg skal fortsett å legge ut ting og tang jeg synes er greit å dele. og ville sette umåtelig stor pris på om dere som faktisk gidder å lese mine rotete tanker, ville legge igjen en melding :-) 

På forhånd og etterhånd, TUSEN TAKK <3

4 kommentarer:

  1. Er helt imponert over alt du rekker, Therese! Moro å lese bloggen din! Og jeg skal garantert prøve risotto-oppskriftene dine! Det ser kjempegodt ut :-)

    SvarSlett
  2. Tusen takk Therese :-)) Gøy å høre!! Jeg skal prøve å leve opp til forventningene dine..
    Gi meg gjerne et pip hvis du har noen spørsmål ang oppskriftene eller andre....kanskje jeg kan hjelpe :-)

    SvarSlett
  3. Jeg er imponert Therese! Fin blogg dette. Hils mannen i huset! Øivind M

    SvarSlett
  4. Hei Øyvind :-)

    Sååå hyggelig at du kikker innom :-))
    Og takk for koselig hilsen..jeg blir veldig glad for det!! Mannen hilser tilbake ;-)

    Ha en fin, fin uke.
    Therese

    SvarSlett